domingo, 23 de agosto de 2015

OATH TO THE MOON

For all my life I've been wandering
I've made a thousand mistakes
I've done my best to get over
Along my lonely pathway

It took me too long to find you

I wouldn't bear to lose you so soon
I could not take my mind off of you
And so I made an oath to the moon:

"I swear I'll keep him inside my heart

Until my very last day on earth
I pledge to never let him down
I promise to make each second worth"

Tradução: PACTO COM A LUA


Por toda a vida estive vagando

Cometi milhares de erros
Fiz o melhor para superá-los
Ao longo da minha jornada solitária

Custou tanto para eu te encontrar

Que tive medo de te perder
E como nada mais me ocorria
Fiz um pacto com a Lua:

"Juro mantê-lo em meu coração

Até meu último dia na Terra
Prometo jamais decepcioná-lo
Farei cada segundo valer a pena!"


Nenhum comentário:

Postar um comentário